Ασφάλεια & Προστασία
Απόφοιτοι
Βιβλιοθήκες
Γυμναστήριο-Αθλητισμός
Φοιτητικά Δίκτυα
Υγειονομική Υπηρεσία
Βραβεία-Υποτροφίες
Το ΔΠΜΣ
Μήνυμα Διευθύντριας του ΔΠΜΣ
Αντικείμενο−Σκοπός
Σε ποιους απευθύνεται
Γιατί να το προτιμήσω
Μαθησιακά αποτελέσματα του Προγράμματος
Χορηγούμενος Μεταπτυχιακός Τίτλος
Πιστοποίηση Παιδαγωγικής & Διδακτικής Επάρκειας
Συνάφεια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Πιστοποίηση Η/Υ
Εξασφαλιζόμενα εφόδια – Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές
Χρονική Διάρκεια Σπουδών – ECTS
Κατηγορίες Υποψηφίων
Γλώσσα διδασκαλίας
Τέλη φοίτησης
Τοποθεσία
Οργάνωση
Κανονισμοί
Κανονισμοί ΔΠΜΣ
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ΔΠΜΣ
Κανονισμός Σπουδών του ΔΠΜΣ
Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων
Κανονισμός Εκπόνησης Διπλωματικών Εργασιών
Κανονισμός Ηλεκτρονικής Μάθησης
Κανονισμός Κινητικότητας Erasmus
Κανονισμός Πρακτικής Ασκησης
Κανονισμοί ΠΑΔΑ
Εσωτερικός Κανονισμός ΠΑΔΑ
Κανονισμός Λειτουργίας Π.Μ.Σ. ΠΑΔΑ
Κανονισμός Διδακτορικών Σπουδών ΠΑΔΑ
Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας της Έρευνας
Κώδικας Δεοντολογίας και Καλής Πρακτικής
ΦΕΚ Ίδρυσης – Επανίδρυσης
ΦΕΚ Επανίδρυσης 3205/τ. Β’/23-06-2022
ΦΕΚ Έγκρισης – Τροποποίησης
ΦΕΚ Τροποποίησης 5315/17-11-2021
ΦΕΚ Τροποποίησης 4905/22-10-2021
ΦΕΚ Τροποποίησης 6118/31-12-2020
ΦΕΚ Έγκρισης 5312/27-11-2018
ΦΕΚ Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 4319/τ.Β’/12-08-2022)
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 3784/τ.Β’/14-10-2019)
ΦΕΚ Συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 308/τ. Β’/25-01-2023)
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 1812/ τ.Β’/29-04-2021)
Πιστοποίηση
Πολιτική Ποιότητας
Προσωπικό
Διδακτικό Προσωπικό
Μέλη ΔΕΠ
Επιστημονικοί Συνεργάτες
Όργανα Διοίκησης
Πολιτική υποστήριξης του προσωπικού
Σπουδές
Πρόγραμμα Σπουδών
Πρόγραμμα Σπουδών
Α’ Εξάμηνο
Β’ Εξάμηνο
Γ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Δ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
2023-2024 Εαρινό Εξάμηνο
Η’ Κύκλος
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2023-2024 Εαρινό
Ειδίκευση “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” 2023-2024 Εαρινό
Ειδίκευση “Προσχολικής Αγωγής” 2023-2024 Εαρινό
Θ’ Κύκλος
Οδηγοί
Οδηγός Σπουδών
Οδηγός Διπλωματικών Εργασιών
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης Ειδίκευσης “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης”
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης Ειδικεύσεων “Προσχολικής Αγωγής” και “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης”
Φορείς Συνεργασίας Πρακτικής Άσκησης
Πλατφόρμα Πρακτικής άσκησης
Πλατφόρμα Διπλωματικής εργασίας
Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης
Διασφάλιση Ποιότητας και Αξιολόγηση
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα αξιολόγησης
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2023–2024 Χειμερινό (Επιστήμες της Αγωγής)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2023–2024 Χειμερινό (Παιδαγωγική)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2021–2022 Χειμερινό (Παιδαγωγική)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2020-2021
Πλατφόρμα Αξιολόγησης
Οδηγός Χρήσης
Καταγραφή Προγραμμάτων Αξιολόγησης
Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο 2023-2024
e-Γραμματεία
Έντυπα – Αιτήσεις
Δικαιολογητικά Υποβολής Υποψηφιότητας
Εφαρμογή Πρόσκλησης Εκπαιδευτών
Αποθετήριο Διπλωματικών Εργασιών
Διαδικασία έκδοσης και ανανέωσης ψηφιακών υπογραφών
Πλατφόρμα συλλογής στοιχείων αποφοίτων – Alumni
Ηλεκτρονική Φόρμα Υποβολής Παραπόνου / Ένστασης
Ασφάλεια & Προστασία
Υπηρεσίες
Νέα
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Πολυμεσικό Υλικό
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Το ΔΠΜΣ
Μήνυμα Διευθύντριας του ΔΠΜΣ
Αντικείμενο−Σκοπός
Σε ποιους απευθύνεται
Γιατί να το προτιμήσω
Μαθησιακά αποτελέσματα του Προγράμματος
Χορηγούμενος Μεταπτυχιακός Τίτλος
Πιστοποίηση Παιδαγωγικής & Διδακτικής Επάρκειας
Συνάφεια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Πιστοποίηση Η/Υ
Εξασφαλιζόμενα εφόδια – Πρόσβαση σε περαιτέρω σπουδές
Χρονική Διάρκεια Σπουδών – ECTS
Κατηγορίες Υποψηφίων
Γλώσσα διδασκαλίας
Τέλη φοίτησης
Τοποθεσία
Οργάνωση
Κανονισμοί
Κανονισμοί ΔΠΜΣ
Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ΔΠΜΣ
Κανονισμός Σπουδών του ΔΠΜΣ
Κανονισμός Ακαδημαϊκού Συμβούλου
Κανονισμός Διαχείρισης Παραπόνων
Κανονισμός Εκπόνησης Διπλωματικών Εργασιών
Κανονισμός Ηλεκτρονικής Μάθησης
Κανονισμός Κινητικότητας Erasmus
Κανονισμός Πρακτικής Ασκησης
Κανονισμοί ΠΑΔΑ
Εσωτερικός Κανονισμός ΠΑΔΑ
Κανονισμός Λειτουργίας Π.Μ.Σ. ΠΑΔΑ
Κανονισμός Διδακτορικών Σπουδών ΠΑΔΑ
Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας της Έρευνας
Κώδικας Δεοντολογίας και Καλής Πρακτικής
ΦΕΚ Ίδρυσης – Επανίδρυσης
ΦΕΚ Επανίδρυσης 3205/τ. Β’/23-06-2022
ΦΕΚ Έγκρισης – Τροποποίησης
ΦΕΚ Τροποποίησης 5315/17-11-2021
ΦΕΚ Τροποποίησης 4905/22-10-2021
ΦΕΚ Τροποποίησης 6118/31-12-2020
ΦΕΚ Έγκρισης 5312/27-11-2018
ΦΕΚ Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 4319/τ.Β’/12-08-2022)
ΦΕΚ Χορήγησης Πιστοποίησης Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ΔΠΜΣ (ΦΕΚ 3784/τ.Β’/14-10-2019)
ΦΕΚ Συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 308/τ. Β’/25-01-2023)
ΦΕΚ συνάφειας με την Ειδική Αγωγή της Ειδίκευσης Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης (ΦΕΚ 1812/ τ.Β’/29-04-2021)
Πιστοποίηση
Πολιτική Ποιότητας
Προσωπικό
Διδακτικό Προσωπικό
Μέλη ΔΕΠ
Επιστημονικοί Συνεργάτες
Όργανα Διοίκησης
Πολιτική υποστήριξης του προσωπικού
Σπουδές
Πρόγραμμα Σπουδών
Πρόγραμμα Σπουδών
Α’ Εξάμηνο
Β’ Εξάμηνο
Γ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Δ’ Εξάμηνο
Προσχολικής Αγωγής
Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης / Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
2023-2024 Εαρινό Εξάμηνο
Η’ Κύκλος
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2023-2024 Εαρινό
Ειδίκευση “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης” 2023-2024 Εαρινό
Ειδίκευση “Προσχολικής Αγωγής” 2023-2024 Εαρινό
Θ’ Κύκλος
Οδηγοί
Οδηγός Σπουδών
Οδηγός Διπλωματικών Εργασιών
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης Ειδίκευσης “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης”
Οδηγός Πρακτικής Άσκησης Ειδικεύσεων “Προσχολικής Αγωγής” και “Πρωτοβάθμιας/Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης”
Φορείς Συνεργασίας Πρακτικής Άσκησης
Πλατφόρμα Πρακτικής άσκησης
Πλατφόρμα Διπλωματικής εργασίας
Κέντρο Διδασκαλίας και Μάθησης
Διασφάλιση Ποιότητας και Αξιολόγηση
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα αξιολόγησης
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2023–2024 Χειμερινό (Επιστήμες της Αγωγής)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2023–2024 Χειμερινό (Παιδαγωγική)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2021–2022 Χειμερινό (Παιδαγωγική)
Συγκεντρωτικά στατιστικά αποτελέσματα 2020-2021
Πλατφόρμα Αξιολόγησης
Οδηγός Χρήσης
Καταγραφή Προγραμμάτων Αξιολόγησης
Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο 2023-2024
e-Γραμματεία
Έντυπα – Αιτήσεις
Δικαιολογητικά Υποβολής Υποψηφιότητας
Εφαρμογή Πρόσκλησης Εκπαιδευτών
Αποθετήριο Διπλωματικών Εργασιών
Διαδικασία έκδοσης και ανανέωσης ψηφιακών υπογραφών
Πλατφόρμα συλλογής στοιχείων αποφοίτων – Alumni
Ηλεκτρονική Φόρμα Υποβολής Παραπόνου / Ένστασης
Ασφάλεια & Προστασία
Υπηρεσίες
Νέα
Ανακοινώσεις
Εκδηλώσεις
Πολυμεσικό Υλικό
Επικοινωνία
Φόρμα Επικοινωνίας
Home
/
Σπουδές
/
Ωρολόγιο Πρόγραμμα
/
2023-2024 Εαρινό Εξάμηνο
/
Η’ Κύκλος
/
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2023-2024 Εαρινό
Ειδίκευση “Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης” 2023-2024 Εαρινό
ΜΥΚ.4.3.1 - ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΡΟΣ ΙΙ - ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ Ή/ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ Ε.Α.Ε. Ή/ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ
Πίνακας σε αρχείο xlsx
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΜΕΡΟΣ ΙΙ – ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΥΟΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ Ή/ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ Ε.Α.Ε. Ή/ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ (ΜΥΚ.4.3.1)
ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ: Δρ. ΕΡΜΙΟΝΗ ΔΕΛΗ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024
11:00-14:00
Υποδοχή – Ενημερωτική συνάντηση – Προϋποθέσεις Πρακτικής Άσκησης δ΄ εξαμήνου
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 22 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024
17:00-19:00
Ορισμός και αίτιο-παθογένεια των μαθησιακών διαταραχών.
19:00-21:00
Γενικευμένες και Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: από τη θεωρία στην πράξη.
ΣΑΒΒΑΤΟ, 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2024
09:00-11:00
Μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): κατανοώντας τον αυτισμό στο γενικό σχολείο. Ανάγκες & παρεμβάσεις (1).
11:00-13:00
Μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ): κατανοώντας τον αυτισμό στο γενικό σχολείο. Προκλήσεις & ανάγκες (2).
ΣΑΒΒΑΤΟ, 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024
11:00-13:00
Ενσωματωμένες Ομάδες Παιχνιδιού: Θεωρητικό υπόβαθρο & πρακτική εφαρμογή στο πλαίσιο διεπιστημονικής συνεργασίας ειδικού και γενικού σχολείου.
13:00-15:00
“Circle of Friends” Παρέμβαση ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων για εφήβους με ΔΑΦ και τυπικούς συνομηλίκους.
ΣΑΒΒΑΤΟ, 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024
11:00-13:00
Συμπεριφορά και θέματα κοινωνικής προσαρμογής στο σχολικό περιβάλλον μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Εφαρμογές στην σχολική καθημερινότητα.
13:00-15:00
ΣΑΒΒΑΤΟ, 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024
11:00-13:00
Προσεγγίζοντας το δράμα του Άλλου: κόμικς για τον πόλεμο, την προσφυγιά, τη μετανάστευση.
13:00-15:00
Προσεγγίζοντας το τραύμα: κόμικς για την σωματική και την ψυχική ασθένεια.
ΣΑΒΒΑΤΟ, 27 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024
11:00-13:00
Ο ρόλος της οικογένειας στη πρόληψη και έγκαιρη παρέμβαση των εξαρτήσεων και άλλων συμπεριφορών. Μελέτη περιστατικού.
13:00-15:00
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΜΑΪΟΥ 2024
11:00-13:00
Το παιδί με δυσκολίες στην οικογένεια, στο σχολείο και στην κοινότητα.
13:00-15:00