Libraries
Gyms And Sports
Student Networks
Healthcare Services
Awards and Scolarships
MSc
Greetings from the MSc course director
Object − Purpose
Which groups are targeted?
Why should I prefer it
Awarded Master’s Degree
Certification of Pedagogical & Teaching Adequacy
Relevance of Special Education and Training
Certification of computer skills for the students of DPMS recognizable by ASEP
Duration of Studies – ECTS
Categories of Candidates
Teaching Language
Tuition fees
Location
Organization
Regulation
Internal operating regulations
Code of Ethics and Conduct of Research
Government Gazette of Approval – Amendment
Government Gazette for the approval of the Inclusive Education specialization
Government Gazette for the approval of pedagogical and didactic competence
UNIWA Internal Regulation
Teaching Staff
Faculty Staff
Management Bodies
Studies
Curriculum
Curriculum
Timetable
Ε’ Circle
F’ Circle
G’ Circle
Internship Platform
Internship Guide
Diploma Thesis Platform
Diploma Thesis Guide
Evaluation
Evaluation Platform
User manual
Recording of Evaluation Programs
e-Secretariat
Forms – Applications
Application Documents
Vehicle Entry Permit
IPPS Thesis repository
Studies Support
News
Announcements
Events
Multimedia Material
Contact
MSc
Greetings from the MSc course director
Object − Purpose
Which groups are targeted?
Why should I prefer it
Awarded Master’s Degree
Certification of Pedagogical & Teaching Adequacy
Relevance of Special Education and Training
Certification of computer skills for the students of DPMS recognizable by ASEP
Duration of Studies – ECTS
Categories of Candidates
Teaching Language
Tuition fees
Location
Organization
Regulation
Internal operating regulations
Code of Ethics and Conduct of Research
Government Gazette of Approval – Amendment
Government Gazette for the approval of the Inclusive Education specialization
Government Gazette for the approval of pedagogical and didactic competence
UNIWA Internal Regulation
Teaching Staff
Faculty Staff
Management Bodies
Studies
Curriculum
Curriculum
Timetable
Ε’ Circle
F’ Circle
G’ Circle
Internship Platform
Internship Guide
Diploma Thesis Platform
Diploma Thesis Guide
Evaluation
Evaluation Platform
User manual
Recording of Evaluation Programs
e-Secretariat
Forms – Applications
Application Documents
Vehicle Entry Permit
IPPS Thesis repository
Studies Support
News
Announcements
Events
Multimedia Material
Contact
Home
/
Studies
/
Timetable
/
G’ Circle
G’ Circle
Ψυχολογία Παιδικής και Εφηβικής Ηλικίας
Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Νευρο-Επιστήμη και Ειδική Αγωγή
Σύγχρονες Τάσεις στην Παιδαγωγική Επιστήμη - Παιδαγωγική της Ένταξης-Συμπερίληψης
Πίνακας σε αρχείο xlsx
ΜΑΘΗΜΑ:
Ψυχολογία Παιδικής και Εφηβικής Ηλικίας
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ:
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΟΥΝΕΝΟΥ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 11 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022
17:00-19:00
Κοινωνική συναισθηματική ανάπτυξη της προσωπικότητας στην παιδική ηλικία
19:00-21:00
Κοινωνική συναισθηματική ανάπτυξη της προσωπικότητας στην εφηβική ηλικία
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022
17:00-19:00
Θεωρίες μάθησης και εφαρμογής στην εκαπιδευτική διαδικασία. Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες
19:00-21:00
Θεωρίες μάθησης και εφαρμογής στην εκαπιδευτική διαδικασία. Σύνθετες γνωστικές λειτουργίες
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
17:00-19:00
Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης στην παιδική και εφηβική ηλικία. Νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη. Μνήμη.
19:00-21:00
Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης στην παιδική και εφηβική ηλικία. Νοημοσύνη, συναισθηματική νοημοσύνη. Μνήμη.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
17:00-19:00
Θεωρία Προσκόλλησης/δεσμού, Θεωρία 5 παραγόντων της προσωπικότητας.
19:00-21:00
Θεωρία Προσκόλλησης/δεσμού, Θεωρία 5 παραγόντων της προσωπικότητας.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
17:00-19:00
Μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες (παιδιά ΑμΕΑ και παιδιά με υψηλέ νοητικές ικανότητες.
19:00-21:00
Μαθησιακές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με ιδιαίτερες ικανότητες (παιδιά ΑμΕΑ και παιδιά με υψηλέ νοητικές ικανότητες.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 6 ΜΑΪΟΥ 2022
17:00-19:00
Ψυχοδυναμική προσέγγιση. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού
19:00-21:00
Ψυχοδυναμική προσέγγιση. Ο ρόλος της οικογένειας και του σχολείου στην ανάπτυξη του ανθρώπινου ψυχισμού
Πίνακας σε αρχείο xlsx
ΜΑΘΗΜΑ:
Εισαγωγή στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ: ΜΟΥΝΤΡΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ, 12 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022
10:00-14:00
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων και η εκπαιδευτική του αξιοποίηση
ΣΑΒΒΑΤΟ, 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022
10:00-14:00
Ανάπτυξη ιστότοπων, ιστολογίων, και Wikis με εργαλεία Web 2.0 (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ)
ΣΑΒΒΑΤΟ, 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
10:00-14:00
Η Εκπαίδευση στην Κοινωνία της Πληροφορίας
ΣΑΒΒΑΤΟ, 9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
10:00-14:00
Το βίντεο ως εργαλείο διδασκαλίας και μάθησης (ανάπτυξη βίντεο, διαδραστικού βίντεο, μαθημάτων βασισμένων σε βίντεο) (ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ)
ΣΑΒΒΑΤΟ, 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022
10:00-14:00
Νέες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
ΣΑΒΒΑΤΟ, 7 ΜΑΪΟΥ 2022
10:00-14:00
Ευφυή Διδακτικά Συστήματα
Εικονικά Περιβάλλοντα Μάθησης
Πίνακας σε αρχείο xlsx
ΜΑΘΗΜΑ:
Νευρο-Επιστήμη και Ειδική Αγωγή
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ:
ΚΡΙΕΜΠΑΡΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 13 ΜΑΪΟΥ 2022
17:00-19:00
Εισαγωγή – Δομικά στοιχεία του νευρικού συστήματος
19:00-21:00
Ανατομία Νευρικού συστήματος
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 20 ΜΑΪΟΥ 2022
17:00-19:00
Διαστάσεις της έρευνας του εγκεφάλου
19:00-21:00
Μνημονική παγίωση και συναπτική πλαστικότητα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 27 ΜΑΪΟΥ 2022
17:00-19:00
Αρχιτεκτονική του φλοιού των εγκεφαλικών ημισφαιρίων
19:00-21:00
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος: πώς μαθαίνουμε
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
17:00-19:00
Εγκεφαλική ευπλαστότητα και λειτουργική αντιστάθμιση – Εξέλιξη, νόηση και νόημα
19:00-21:00
Εξέλιξη, νόηση και νόημα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 10 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
17:00-19:00
Νευροεπιστήμη και Ειδική Αγωγή
Μάθηση και τρίτη ηλικία
19:00-21:00
O Κοινωνικός Εγκέφαλος
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
17:00-19:00
Φαινόμενα ανάπτυξης
19:00-21:00
In silico (ψηφιακή ανάλυση) προσεγγίσεις του νευρικού συστήματος
In silico (ψηφιακή ανάλυση) προσεγγίσεις του νευρικού συστήματος
Πίνακας σε αρχείο xlsx
ΜΑΘΗΜΑ:
Σύγχρονες Τάσεις στην Παιδαγωγική Επιστήμη – Παιδαγωγική της Ένταξης-Συμπερίληψης
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΕΣ:
ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΡΥΦΑΙΝΗ, ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ & ΜΟΥΣΕΝΑ ΕΛΕΝΗ, ΕΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΗΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ, 14 ΜΑΪΟΥ 2022
10:00-12:00
Παιδαγωγική Επιστήμη. Σύγχρονες Θεωρητικές Προσεγγίσεις
12:00-14:00
Σύγχρονες Διδακτικές Κατευθύνσεις για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα.
ΣΑΒΒΑΤΟ, 21 ΜΑΪΟΥ 2022
10:00-12:00
Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις – Εργαστήριο
12:00-14:00
Ψυχοπαιδαγωγικές προσεγγίσεις – Εργαστήριο
ΣΑΒΒΑΤΟ, 28 ΜΑΪΟΥ 2022
10:00-12:00
Εκπαίδευση για την ταυτότητα του Πολίτη
12:00-14:00
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
ΣΑΒΒΑΤΟ, 4 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
10:00-12:00
Επιστήμη και Γνώση. Επίσημη Γνώση
12:00-14:00
Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών
ΣΑΒΒΑΤΟ, 11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
10:00-12:00
Οργάνωση διδακτικού έργου. Σχεδιασμός, υλοποίηση (Προσχολική)
10:00-12:00
Οργάνωση διδακτικού έργου. Σχεδιασμός, υλοποίηση (Δημοτική – Δευτεροβάθμια)
12:00-14:00
Σχεδιασμός διδασκαλίας με δομημένο σχέδιο μαθήματος στο πλαίσιο αυθεντικής μάθησης και αξιολόγησης.
ΣΑΒΒΑΤΟ, 18 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022
10:00-12:00
Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία (Προσχολική)
12:00-14:00
Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης (Προσχολική)
10:00-14:00
Διαφοροποιημένη παιδαγωγική και διδασκαλία Παιδαγωγικές και διδακτικές πρακτικές Ένταξης – Συμπερίληψης (Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια)